Welkom - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Els Lemmens - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Els Lemmens - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Tjeu

Blijf op de hoogte en volg Els

05 Oktober 2012 | Nederland, Maastricht

5 oktober 2012 | Door: Tjeu

Nederland
Welkom op het reisdagboek van ElsLemmens

Welkom op ElsLemmens.waarbenjij.nu

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverslagen, foto's, etc van Els en Tjeu lezen en reacties plaatsen. Als Els jouw e-mailadres heeft ingevuld in de prive mailinglist ontvang je, zodra we een reisverslag hebben geplaatst, een e-mail. Zo weet je precies, wanneer er weer iets nieuws in het dagboek van ons staat.
We wensen jullie veel plezier ermee.

Groetjes Els en Tjeu

• 05 Oktober 2012 - 17:00

Gerda:

OK

• 06 Oktober 2012 - 16:14

Mariet En Jos Lumens:

Een fantastisch idee waarbij we jullie veel avonturen en succes toewensen
    Maak er maar een pittig verslag van. Je mag een beetje overdrijven, maar die
    raad had ik je niet hoeven te geven.....

• 07 Oktober 2012 - 13:17

Frank En Sjouke:

We wensen jullie een hele mooie reis toe en gaan genieten van jullie mooie reisbeschrijvingen en alle belevenissen. Maak er weer een mooie belevenis van!

• 10 Oktober 2012 - 10:42

Netty En Marcel:

Nou zeg, jullie hebben de smaak te pakken.Geniet maar fijn!!!!We volgen jullie!!Ben benieuwd naar jullie verhalen.Moeten daarna maar snel wat afspreken!!Goede reis en veel liefs!!